Re: sistema apagat de sobte - why?!

El dia 12 de juny de 2016, 18:51, Narcis Garcia
<informatica@actiu.net> ha escrit:
> Què significa que «s'ha parat en sec»? S'ha quedat bloquejada (teclat i
> ratolí) o bé s'han apagat tots els llums i el ventilador?

Doncs com si de sobte l'hi traiéssis la corrent.

> Entenc que hi estaves treballant en aquell moment, i que es tracta d'un
> portàtil (?)

Efectivament

> Si és així, té molt temps l'ordinador?

Doncs no massa, no deu arribar a un any de vida...

> El connector
> d'alimentació està en bon estat?

Efectivament. Al moment de l'apagada estava amb bateria i endollat a
la corrent elèctrica.

> La bateria funciona correctament quan
> cal?

La bateria fa uns 2 o 3 mesos que la vaig canviar i és bateria de la
casa (ergo, tot i que totes surten de xina, no és dels xinos)

> Ha quedat carregada després de l'aturada sorpresa?

La bateria ha seguit carregant-se...

Descarto un problema de alimentació, m'ensumo més alguna jugarreta de la wifi...

Moltes gràcies!