Re: (deb-cat) Llengües subsidiaries amb Gnome [solventat]

No he trobat cap fitxer /etc/pam.d/env*
(es tracta d'una Debian 8 instal·lada des de zero)

Certament, utilitzo gdm3.
Increïble; no sé quantes voltes vas haver de donar per trobar això del
GDM/3 però m'ha funcionat:

En una finestra de Terminal he mirat:
$ echo $LANGUAGE

$ echo $GDM_LANG
ca_ES.utf8

En canvi a /etc/default/locale tenia:
LANGUAGE=ca_ES:es_ES:en_GB

Aleshores he modificat /etc/default/locale per:
LANGUAGE=ca_ES.utf8:es_ES:en_GB

I després de reiniciar ja ha tingut efecte sobre la sessió d'escriptori:
$ echo $LANGUAGE
ca_ES.utf8:es_ES:en_GB
$ echo $GDM_LANG
ca_ES.utf8

masked enough at lists.debian.org archives.

El 10/06/16 a les 20:36, Xavi Drudis Ferran ha escrit: