Re: (deb-cat) Llengües subsidiaries amb Gnome

Acabo de provar a /etc/environment i no li veig cap efecte, almenys per
un compte d'usuari ja existent.
També a ~/.profile i igualment que no.

Al ~/.bashrc naturalment té efecte a les finestres de Terminal i prou.
També he provat /etc/profile com diuen arreu, i res.

Qui dissenya aquestes coses? Qui les documenta?

El 10/06/16 a les 14:25, Xavi Drudis Ferran ha escrit: