Re: (deb-cat) e4defrag a mitges

Apart de l'updatedb hi ha l'equivalent «tracker» de Gnome, que no entenc
com no té en compte que l'usuari està treballant (ho podria detectar amb
el salvapantalles).

Bé, sobre detalls com aquest a l'hora de configurar ordinadors, sovint
dedico molt més esforç a una aparent «tonteria» perquè quan la resolc,
normalment l'aplico a desenes o centenars d'equips.
Sense anar més lluny, he dedicat més d'una hora en automatitzar que es
configuri la drecera de teclat [Del] per moure fitxers a la paperera,
cosa que és predeterminada amb Ubuntu però no amb Debian (Gnome).

masked enough at lists.debian.org archives.

El 09/06/16 a les 13:45, Alex Muntada ha escrit: