Re: pregunta sobre iptables, init i systemd

Àlex:

> Encara he trobat una tercera manera,
>
>   https://wiki.debian.org/iptables

Jo utilitzo aquesta manera (if-pre-up.d) des de fa temps i no
dóna gaires maldecaps (potser algun cop amb alguna interfície
hotplug de la que no conec el nom i que no tinc a les iptables).

> Seria aquesta la més correcta amb systemd ?

Jo tiraria cap a netfilter/iptables-persistent, que sembla la
més semblant al que ja faig ara i em permetria mantenir el
fitxer de regles amb la mateixa sintaxi.

Salut,
Alex