Re: Caracters rars a pagina web

Em sembla que el problema primer a resoldre és que no veu bé els
símbols, i si algú confirma que no són imatges, doncs les tipografies.

Sobre l'altre tema llunyà a la consulta, jo sóc del parer que tot recurs
(tipografia/font, script/JS, imatge, etc) que no està allotjat al mateix
domini de la pàgina que hom visita, és una via d'inseguretat i en el 99%
dels casos amb el propòsit d'espiar el visitant.

Ja seria hora que els navegadors, apart de permetre restringit l'ús de
cookies i/o scripts, també permetessin restringir els recursos remots de
forma general, igual com es fa pel correu electrònic.

El 01/06/16 a les 18:05, Víctor Domènech ha escrit: