Re: Caracters rars a pàgina web

Hola

tens alternatives "lliures"  Glyphicons, pots descarregar a local i no descarregar la icona de qualsevol servidor que pugui esnifar, però em sembla que aquest tema no afecta als caràcters rars, pot ser un tema de codificació dels caràcters rars, si et passa a totes les pàgines ni idea, ho sento.

Víctor  Domènech
Linux User #432064 http://counter.li.org

El dia 1 de juny de 2016, 13:27, Eduard Selma <selma@tinet.cat> ha escrit:
El 01/06/16 a les 12:07, Ricard Pradell ha escrit:
Encara vaig força perdut, vist el que em passa amb les icones de Font
Awesome, teniu alguna idea del que m'està passant?

- No sóc pas expert en el tema, però les "Font Awesome" de Google em sembla senzillament un malbaratament de recursos i una manera perquè a can Google puguin "esnifar" més el nostre tràfic d'Internet. Quant els "desenvolupadors" que les usen, em sembla que van del bracet amb els que usen el joc de caràcters Comic Sans o similars, suposant que tothom tenim aquest tipus de lletra horrible. vaja, l'antítesi del W3C, em sembla. Sols la meva opinió.

Això confirma que, com en tantes coses, "una web gran" no vol dir pas "una bona web".

Perdoneu, però algú ho havia de dir.

        Eduard Selma