Re: Debian SunCamp 2016, info + dubtes

Eloi:

> Aprofito el fil per no obrir-ne un de nou... a partir de quina hora
> començarien les activitats el dissabte? Ho dic per ajustar la meva hora
> d'arribada (pujo amb tren, que des de Barcelona l'autobús directe em va
> pitjor per on visc i per no poder anar amb T-10), en principi a partir
> de 2/4 de 9 del matí ja podria ser-hi, però tampoc vull arribar i no
> trobar-me ningú encara ;-)

Recorda que no hi ha cap programa d'activitats definit, així que
no sabria dir-te si és bona idea venir tan d'hora (alguns potser
estarem dormint o esmorzant). En qualsevol cas, tenim reservades
les sales de l'esquerra del bar durant tot el dia. Tard o d'hora
apareixerà algú ;)

Salut i fins aviat!
Alex