Re: [deb-cat] Restabliment de Debian 8

Preferiria això del pinning perquè l'haig de deixar «completament estable».

He fet un cop d'ull aquí:
https://wiki.debian.org/AptPreferences
Però en comptes del fitxer /etc/apt/preferences veig un directori buit
com a /etc/apt/preferences.d/

I pel què veig al web no tinc clar que això m'orienti a la eliminació de
paquets que no haurien d'estar.

El 26/05/16 a les 16:30, Joan ha escrit:
> No sé si es pot:
>
> - donar prioritat als paquets estables per sobre de versions més
>   modernes (usant pinning o norecordo quin sistema per alterar les
>   prioritats)
>
> - fer un apt-get update & apt-get dist-upgrade
>
> Pd.: no pots deixar el sistema a strech i anar tirant fins que siguyi
> l'estable? Això si que seria poc problemàtic...
>
> Fins ara,
>
> Joan Cervan
>
> El Thu, 26 May 2016 13:25:50 +0200
> Narcis Garcia <informatica@actiu.net> va escriure:

Potser aquestes instruccions et serveixen d'ajuda:

https://ispire.me/downgrade-from-debian-sid-to-stable-from-jessie-to-wheezy/

Salutacions...Josep