Caracters rars a pàgina web

Hola,

Tinc vàries instal·lacions de Debian quasi idèntiques, amb algun que altre canvi amb el pas del temps degut a que estan en localitzacions diferents. El cas és que amb l'ordinador de la feina i no en cap altra, en connectar-me a la web d'un conegut banc amb el que treballo, m'apareixen caracters estranys (tipografies estranyes i símbols, lletres xineses...) allà on hi hauria d'haver icones. Fa temps que em passa i no es soluciona amb actualitzacions de iceweasel. Ja m'hi he acostumat, però ja per curiositat, pregunto aquí a la llista per si algú sap com solucionar-ho. Us passo un parell d'exemples.

Salut

Ricard