Re: [deb-cat] Restabliment de Debian 8

El primer intent el faré amb debootstrap:
Faré una instal·lació el més complerta possible dins un directori, i
després reemplaçaré veloçment l'estructura de l'arrel.

Estaria bé saber quins paquets o tasques depenen de tot allò que
instal·la el disc normal d'instal·lació.

El 26/05/16 a les 13:25, Narcis Garcia ha escrit: