Re: Debian SunCamp 2016, info + dubtes

Si voleu nosaltres som dues persones i pujarem dissabte al matí...
ergo... tenim lloc per a 3 persones més.

Vindrem des de Barcelona.

La idea és sortir de BCN cap allà a les 9:30-10h del centre (FGC Provença).

Tornar, tornarem Diumenge, Dissabte fem nit a una altra banda.

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)
<°((( ><

El dia 26 de maig de 2016, 9:10, Eloi <entfe001@gmail.com> ha escrit: