Re: Debian SunCamp 2016, info + dubtes

Aprofito el fil per no obrir-ne un de nou... a partir de quina hora
començarien les activitats el dissabte? Ho dic per ajustar la meva hora
d'arribada (pujo amb tren, que des de Barcelona l'autobús directe em va
pitjor per on visc i per no poder anar amb T-10), en principi a partir
de 2/4 de 9 del matí ja podria ser-hi, però tampoc vull arribar i no
trobar-me ningú encara ;-)

Per a la tornada només tinc o la Sagalés de les 19:45 a Lloret o la
Renfe a les 20:45 a Blanes per pujar a Girona.