Re: Administrar remotament un PC darrere un router

Em sembla que no ha quedat clar si davant l'ordinador hi haurà una
persona que et dóni l'entrada (estil TeamViewer), o realment necessites
poder demanar-ho tu des de fora.

Si l'entrada te la pot donar una persona posant sobre una icona, amb un
VNC invers en tens prou.
Aquesta eina facilita que sigui un usuari inexpert el que s'ho
instal·la, quan tu no ho has pogut deixar enllestit:
www.actiu.net/gicivinci

El 23/05/16 a les 11:21, Joan ha escrit: