Re: Pingdom

Jo a la feina faig servir Zabbix, és força intuitiu i està ben documentat. Té bastants templates llestos per fer servir. Sinó també pots fer servir Smokeping, que és més simple i rudimentari.
Que vagi bé!

On Friday, 20 May 2016, Eloi <entfe001@gmail.com> wrote:
El 19/05/16 a les 17:10, Josep Sanchez ha escrit:
> El 19/05/16 a les 10:11, Joan ha escrit:

> Iep,
>
> Si la necessitat és tan minsa i concreta, amb un script bash a un parell
> de màquines, per evitar un fals positiu si el que falla és la
> connectivitat de la màquina que vigila, que li facin ping a la que vols
> monitoritzar que «és viva» i t'enviïn un correu en cas d'errada, crec
> que faries el fet.
>
> Si el tema tingués més requeriments un Nagios sempre ajuda, a no ser que
> fos molt gran el tema, que diuen que escala molt malament.
>
> Salut.

A l'empresa on treballo fem servir Icinga (fork de nagios). El problema
d'escalabilitat és relatiu: sí que és cert que en configuracions
típiques molts cops suposa repetir grans blocs, que és com ho teníem
abans que n'agafés el manteniment, però si es dissenya bé de bon
començament amb hostgroups l'escalabilitat pot ser molt més senzilla.

R. Sicart