Re: Administrar remotament un PC darrere un router

El Fri, 20 May 2016 00:09:45 +0200
Lluís Gras <lluis.gras@gmail.com> va escriure:

> ssh -X ...@...

Com fas una connexió ssh si l'equip al que et vols connectar està
darrere un router amb IP dinàmica? Per començar suposo que has d'usar
els serveis de noip.com o similars, oi?

I, després, redirigir les peticions del port 22 (o el que usis) a la
màquina en qüestió...

No sé si serveix com x2go necessiten també fer això, o es salten el
tema de la IP de destinació perquè tenenalgun servei centralitzat a on
es troben servidors i clients (imagino que no).

Merci,

Joan