Re: Administrar remotament un PC darrere un router

mecc... m'he deixat de dir que quan fas moltes connexions (amb xnview)
s'ensuma que realment no l'estàs fent servir per ús no comercial i et
surt un missatget de que paganinni...

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)
<°((( ><

El dia 20 de maig de 2016, 1:04, Blackhold <blackholdmailer@gmail.com>
ha escrit: