Re: Polemica amb la UOC sobre el programari lliure

A 16-05-2016 21:32, Narcis Garcia escrigué:
Una de les coses que ha aportat la FSF als usuaris és una definició de
«programari lliure» i un aval per llicències com per exemple la GPL.
Aquesta és un dels indicadors sobre «fiabilitat» que utilitzen molts
usuaris no programadors, per tal de poder utilitzar la informàtica sense
tanta incertesa sobre les normes d'aquest camp.

Saber que es tracta de programari lliure permet als usuaris atorgar un
grau de confiança a la transparència de la comunitat informàtica
(programadors), per comptar amb què si hi ha algun problema aquest serà
conegut públicament, i l'usuari podrà decidir sobre el seu ús.

És la base per poder defensar que el programari lliure és (ha de ser)
molt més lleial a l'usuari que no pas el programari de codi tancat, ja
que el PL està sotmès a un control extens.

Sí. No sé si no m'he explicat però no volia pas dir que la FSF no tingués
credibilitat o utilitat. Ans al contrari, és el principal referent.
Passa que hi ha un munt de gent que és més de "codi obert" que de "programari
lliure" i a la FSF no li fa gaire cas, per desgràcia. Per això deia que
no sabia si era representativa. També volia dir que ningú és representatiu
de ningú més que els propis socis.

El 16/05/16 a les 19:51, Xavi Drudis Ferran ha escrit:
A 16-05-2016 11:54, Àlex escrigué:
Però clar, el pressupost va cap als 1000-1200 USD anuals, i no dóna per
pagar
molt desenvolupament, ni és la principal despesa.

Em sembla que havia pres una coma per decimal i era de milers. El pressupost
és més cap al milió que el miler. Ho sento.

http://www.fsf.org/about/financial

Mira, si de cas quedem que si mai parlo de diners no em foteu ni puto cas, i llestos.