Re: Polemica amb la UOC sobre el programari lliure

Exacte, i els autors tampoc aclareixen com hauria de ser aquesta gestió
suposadament democràtica.  Vol dir que la "comunitat" (que pot ser
potencialment la població mundial) hauria de tenir el control del projecte,
i assignar persones a una o altra tasca, sense que aquestes hi tinguin res a
dir (altrament, no seria "democràtic")?  No té cap sentit.

Estic d'acord amb el que dius, però ja que tinc un cas recent, aprofito.

als que conegueu el projecte openwrt.org, ara han fet un fork amable (s'han anat tots els desenvolupadors més importants i actius), i lo que volen canviar precissament és una millora de transparència i governança, es veu que hi havia certs canals de comunicació privats, i certs problemes per fer commits al repositori
https://www.lede-project.org/rules.html

la gràcia de free/open source, és la capacitat de fork, emportant-se tota la bona feina feta.