Re: Accents i caracters especials al LibreOffice

D'una finestra de terminal també estaria bé que obtinguessis el resultat
d'aquestes comandes:
echo $LANG
echo $LANGUAGE
echo $GDM_LANG

O si pots copiar in enganxar del correu, una de sola:
env | grep -ie lang

El 09/05/16 a les 00:00, Daniel ha escrit: