Re: Lenovo ThinkPad e11

Per la guia, entenc que el «Lenovo Thinkpad 11e» funciona perfectament
amb Debian 8.
Cal instal·lar els components privatius broadcom-sta-dkms i
firmware-linux-nonfree per a què funcioni el Wifi i l'acceleració
gràfica, i que el Bluetooth no l'han provat.

El 06/05/16 a les 08:43, Oscar Osta Pueyo ha escrit: