Re: Lenovo ThinkPad e11

Moltes gràcies a tots,

La decisió del model no està a les meves mans i és molt madura ja, però amb les vostres respostes tinc més força per demanar que la distribució es faci amb PL. Concretament, com apunteu, demanar-ne un exemplar amb les mateixes característiques que el previst i fer la prova.

De ¢ en ¢ ja n'hem fet prou!
Xavier

El dia 3 de maig de 2016, 19:34, Sisco Garcia <sisco.garcia@ubuntu.cat> ha escrit:
El 02/05/16 a les 01:32, Batlle Pèlach, Xavier ha escrit:
Bon dia,

A l'escola on treballo ens plantegem usar com a dispositiu amb els alumnes el Lenovo ThinkPad e11. Voldria saber si algú té alguna experiència amb debian i derivats amb aquest model concret que ens pugui ajudar a prendre la decisió.

Moltes gràcies

Xavier

--
Al meu centre en tenim un amb la Linkat lleugera i va de conya, suposo que amb debian ha d'anar bé com molts altres lenovo.

Els meus 5¢

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://siscogarcia.wordpress.com

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.