Re: Ordenar fotografies amb drag and drop

Esmentes noms d'aplicacions orientades a l'organització massiva de
fotografies, la qual cosa se sol fer servir per facilitar la
localització, i no per fer «treballs» com seria una seqüència de
diapositives.

L'ordenació «a mà alçada» de les imatges se sol trobar a les aplicacions
de maquetació, de tipus diapositives o àlbums per impremta.

Una altra cosa seria fer un programet que, quan arrossegues les imatges,
els canvii el nom amb un prefix numèric, de manera que quedin ordenades
així per totes les aplicacions.

El 01/05/16 a les 11:53, xavi llistes ha escrit: