Re: Hardware per adquisició de dades d'alta velocitat

Bones,

    Estic buscant hardware per a l'adquisició industrial d'una senyal analògica d'alta velocitat i alta ressolució (AD de 100kSamples/segon i >16bits).
    Trobo al mercat tot de hardware DAQ però no em convenç la disponibilitat ni que el driver i els exemples me'ls entreguin un cop he comprat el hardware (que no és barat).

He cercat una mica i he trobat una solució 'barata' que no sé si s'ajusta al que vols:

http://bues.ch/cms/unmaintained/btgpio.html#how_to_physically_access_the_gpio_pins

Referències sobre el subsistema iio:

https://wiki.analog.com/software/linux/docs/iio/iio

Per trobar algun maquinari que tingui controladors implementats mirant el fitxer de configuració del kernel (3.19.5) es pot veure:

#
# Analog to digital converters
#
CONFIG_AD7606=m
CONFIG_AD7606_IFACE_PARALLEL=m
CONFIG_AD7606_IFACE_SPI=m
CONFIG_AD7780=m
CONFIG_AD7816=m
CONFIG_AD7192=m
CONFIG_AD7280=m

#
# Analog to digital converters
#
CONFIG_AD_SIGMA_DELTA=m
CONFIG_AD7266=m
CONFIG_AD7291=m
CONFIG_AD7298=m
CONFIG_AD7476=m
CONFIG_AD7791=m
CONFIG_AD7793=m
CONFIG_AD7887=m
# CONFIG_AD7923 is not set
CONFIG_AD799X=m
# CONFIG_MAX1027 is not set
CONFIG_MAX1363=m
# CONFIG_MCP320X is not set
CONFIG_MCP3422=m
# CONFIG_NAU7802 is not set
CONFIG_TI_ADC081C=m
# CONFIG_TI_ADC128S052 is not set

     Em pregunto si algú em pot recomanar per experiència pròpia cap fabricant per a poder emprar un PC linux amb una tarja capturadora per al control de senyals analògiques. Una solució embedded (raspberry, beagleboard, ...) se'm queden curtes i vull anar a la solució PC+PCI(e).

    Gràcies,

Iker

Salutacions...Josep