Re: (virtual box?) Dilemes de novell 1: Flash o W7?

El 02/04/16 a les 02:50, Pedro ha escrit:
> Si no ho aconsegueixes PREGUNTA de nou a la llista, per això està.
> Comença i aposta per virtualbox, t'anirà bé per Scratch, i altres
> dependències que tinguis amb Microsoft.
> Però com han dit, tindràs problemes amb aplicacions 3D.
>
> Bé, si a algú li interessa, lo del virt-manager, amb una tarjeta
> gràfica dedicada (cal torre) i el mòdul de kernel apropiat, podeu
> jugar a jocs 3D des del windows. GPU Passthrough. Jo ho he provat amb
> Debian i ha funcionat

El problema de 3D amb VirtualBox és que a banda d'activar l'emulació cal
instal·lar controladors, i els de les Guest Additions fins a Windows 7
només el dónen per a DirectX 8 i 9. Si l'aplicació està basada en
versions anteriors de DirectX com la 7, l'acceleració no funcionarà.

Tot i això, sembla que a partir de Windows 8 hi ha alguna capa pròpia
del Windows o controladors diferents de les Guest Additions (no sé els
detalls exactes) que dóna compatibilitat de DirectX antics i programes
que emprin DX7 amb Windows XP/Vista/7 no funcionen però amb W8 sí.
També, els efectes 3D d'escriptori no funcionen amb W7 però sí amb W8.

Si l'aplicació usa alguna acceleració directa de hardware o un framework
diferent de DirectX, la cosa pot ser bastant més complicada.

No tinc experiència amb aplicacions 3D "modernes" de Windows com per
poder aconsellar en aquest sentit.