Re: (virtual box?) Dilemes de novell 1: Flash o W7?

Rita,

Virtualbox seria la millor opció ja que no només parlem de
"contaminar" sino també de seguretat i estabilitat del sistema. Ja que
amb Virtualbox és molt difícil que una cosa que passa dins d'una
màquina virtual arribi a l'ordinador.

Pots sentir-te orgullosa d'utilitzar aquesta solució. És molt més neta
que la de debian non-free.

No hi ha cap forma d'instal·lar flash sense contaminar, a excepció de
la màquina virtual (una de les formes més aïllades).

Si el programa (o edifici) ha de funcionar amb flash, necessitem un
arquitecte i uns quants obrers perquè ho arreglin i posin un accés
sense flash, o que algú conegui un accés a "l'edifici" actual que no
requereixi flash. Però ja veiem que no hi ha massa comunitat scratch
aquí (jo tampoc).

Al respecte, tots tenim els mateixos problemes que tu. Al cap i a la
fi, som societat, i ens veiem afectats per les decisions de tots. Si
tots ens adonéssim i ens queixéssim de l'ús de flash fa temps que ja
no existiria. Però no és així.
En aquest sentit, per això recomano fer les màximes instal·lacions de
Debian a tot el que ho demani. Augmentant el número de gent que
utilitza aquest sistema, la gent pren consciència de:
- obsolescència programada ordinadors
- "violència" de la tecnologia privativa (flash, etc.)
- [el seu motiu aquí]

Disculpeu la divagació