Re: Problemes amb el Thunderbird? (...Firefox)

Jo per Debian 8 faig servir aquest repositori (temporal):
deb http://es.archive.trisquel.info/trisquel belenos main

Al web oficial, però, hi ha binaris que es poden desempaquetar i
executar com a usuari normal:
gnuzilla.gnu.org

masked enough at lists.debian.org archives.

El 30/03/16 a les 18:15, Alfons ha escrit:
> El dg 27 de 03 de 2016 a les 11:21 +0200, en/na Narcis Garcia va
> escriure:

>>> l'Iceweasel [2] i algun més per la resta de la familia (Icedove)

>>> http://www.pcworld.com/article/3036509/linux/iceweasel-will-be-rena