Re: Canviar fons de pantalla al login

Si en una finestra de Terminal és possible executar instruccións a la
línia de comandes, aquestes instruccions també es poden posar seguides
en un fitxer de text per a què quedin desades i es puguin executar totes
d'una tirada.

Un «script» és un programet fet d'aquesta manera; pel terminal de GNU és
un fitxer de text planer amb tot allò que s'ha de fer ja escrit.
Pel cas que t'ocupa, podries copiar el text del requadre que et
destaquen i enganxar-lo com a nou fitxer de text planer, i el deses amb
el nom proposat (com extractgst.sh)

Per tal d'executar un programet d'aquests, se li ha d'atorgar permís
d'execució, per exemple amb la fitxa de propietats que es pot obtenir
amb el ratolí.

masked enough at lists.debian.org archives.

El 24/03/16 a les 09:29, Alfons ha escrit: