Re: Puc rebre però no enviar mails amb Evolution...

Cal esmentar sempre la possibilitat de configurar al programa l'ús del
servei SMTP de gamifi.cat , que és el què fa quasi tothom.

No crec que la Rita tingui intenció d'administrar-se el seu propi
servidor de correu electrònic com Postfix, Exim, etc. Això només val la
pena per allotjar centenars de comptes de correu-e.

masked enough at lists.debian.org archives.

El 21/03/16 a les 20:13, Adrià ha escrit: