Re: Debian SunCamp 16

per mi també, cap problema per fer-ho a la tardor, a veure si puc venir al DSC

salut!

El dia 20 de març de 2016, 22:44, Mònica Ramírez <monica@probeta.net> ha escrit:
Alex Muntada <alexm@caliu.cat> writes:

> Mònica Ramírez Arceda:

> Compte! El DSC és del 26-29 de maig i la trobada de DebianCat
> està prevista pel dia 21 de maig. El 21 coincideix amb la festa
> ubuntaire de llençament de la versió 16.04 que es farà a Tortosa,
> per si ho voleu tenir en compte. D'altra banda, el cap de setmana
> del 21 jo segurament seré a Zurich, al Debian Perl Sprint.

Ostres, sí, perdó per haver-me confós amb les dates! Però si es vol
aplaçar la trobada de DebianCat a la tardor perquè alguns ja ens veurem
al DSC, per mi cap problema.

Salut!