Re: Dilemes de novell 1: Flash o W7?

El dc 16 de 03 de 2016 a les 12:30 +0100, en/na rita va escriure:
> Hola,
> Estic aprenent i tinc alguns dilemes tècnico-ètics...
> El primer és que haig de fer els deures amb Scratch i, com funciona
> amb
> Flash, crec que tinc dues opcions:
>
> 1) Instal·lar Flash a Debian (i "contaminar-la")
> 2) Obrir el Windous7 a la Dual-boot i programar amb Scratch allà, a
> "l'univers privatiu"...
>
> Què és èticament pitjor? O tinc alguna altra opció?
>
> Merci,

Hola Rita, no t'amoïnis tant, Debian per-se no és el que es diu una
distro completament lliure. Com veuràs, no apareix en aquesta llista:
http://www.gnu.org/distros/free-distros.html

Personalment, primer busco l'alternativa lliure però si no tinc
alternativa...:-Q abans em faig puto que obrir un Wimblows!!:-D
--
Alfons