Re: Puc rebre però no enviar mails amb Evolution...

2016-03-19, 17:46 (+0100); rita escriu:
> Hola!
> Tinc un problemilla...Segur que deu ser alguna novatada...He buscat però no
> he trobat com arreglar-ho...
>
> Vaig posar el imap o pop3 aquell i vaig aconseguir posar el mail del web
> (rita@gamifi.cat) a Evolution...Ara em trobo, però, que, tot i rebre els
> mails, no puc contestar-los...Em surt un error...Adjunto captura.
>
> Alguna suggerència?
>
> És que estic intentant configurar els mails i trobar la manera de xifrar-los
> amb Seahorse, que segur que es pot...És que si Evolution i Seahorse vénen
> [...]

L'error diu que intentaves enviar un missatge a rita(a)gamifi.cat però el
servidor del destinatari no l'accepta perquè la màquina que l'està intentant
enviar està en una llista de Spam.

A vegades passa si estàs utilitzant el teu propi servidor SMTP de sortida en
lloc del del teu ISP o del Gmail.