Re: Puc rebre però no enviar mails amb Evolution...

És possible que no li hagis configurat el servei SMTP de sortida?
L'enviament normalment es configura com la recepció: servidor, port,
xifrat, usuari, contrasenya.

masked enough at lists.debian.org archives.

El 19/03/16 a les 17:46, rita ha escrit: