Re: Debian SunCamp 16

Mònica Ramírez Arceda:

> Jo hi vull anar però coincideix en data amb la trobada que
> volíem fer de DebianCat a Vilafranca del Penedès:
>
> https://wiki.debian.org/LocalGroups/DebianCat

Compte! El DSC és del 26-29 de maig i la trobada de DebianCat
està prevista pel dia 21 de maig. El 21 coincideix amb la festa
ubuntaire de llençament de la versió 16.04 que es farà a Tortosa,
per si ho voleu tenir en compte. D'altra banda, el cap de setmana
del 21 jo segurament seré a Zurich, al Debian Perl Sprint.

Així doncs, tenint en compte que el maig hi ha força coses, la
idea de fer la trobada de DebianCat a Vilafranca a la tardor
també em sembla bé.

Salut!
Alex