Re: Dilemes de novell 1: Flash o W7?

El 16/03/16 a les 16:04, Pedro ha escrit:
> Et dono procediments d'instal·lació de flash, qualsevol dubte, no
> dubtis a dubtar.
>
> Per instal·lar flash al debian jo veig 2 opcions (una de les 2, o les 2)
>
> 1. Google Chrome
>
> que ja ve amb flash incorporat
> https://www.google.com/chrome/browser/desktop/index.html
>
> agafes el .deb
> i des de consol·la
> dpkg -i googlechrome.deb (o com es digui)
> o amb l'eina gdebi te l'obriries i instal·les gràficament

Compte amb els paquets .deb de Google: m'he trobat que afegeixen de
forma bastant agressiva el repositori de Google a /etc/apt/sources.
Encara que s'esborri manualment la seva línia, el propi paquet instal·la
un cron diari que la torna a col·locar. Revisa /etc/cron.daily i
/etc/cron.d després de la instal·lació, no recordo a quin dels dos llocs
ho posava (m'hi vaig trobar fa temps amb el Google Talk que necessito
per la feina, potser ara segueixen una estratègia diferent...)