Re: Dilemes de novell 1: Flash o W7?

Hola Xavi,
No sé si he entès el primer paràgraf...La cosa és que s'està treballant per treure Flash d'Scratch però jo, en això, no puc ajudar. Simplement, m'haig d'esperar...Tampoc és que m'ho imposin: faig un curs per docents de forma voluntària.

Respecte al segon paràgraf, no sé si Scratch funciona amb algun sucedani...M'hauré d'informar més...No sabia que hi havia sucedanis...Cada dia aprenc alguna cosa...

Merciii

---
rita :)

A 16/03/2016 16:21, Xavi Drudis Ferran escrigué:
El Wed, Mar 16, 2016 at 12:30:21PM +0100, rita deia:
Hola,
Estic aprenent i tinc alguns dilemes tècnico-ètics...
El primer és que haig de fer els deures amb Scratch i, com funciona amb
Flash, crec que tinc dues opcions:

1) Instal·lar Flash a Debian (i "contaminar-la")
2) Obrir el Windous7 a la Dual-boot i programar amb Scratch allà, a
"l'univers privatiu"...

Què és èticament pitjor? O tinc alguna altra opció?

Merci,

L'èticament millor és queixar-te de que t'imposin programari privatiu per
fer deures. No deixar-ho així i espavilar-te perquè el següent que
vingui darrera s'hagi de tornar a espavilar.

Ara bé, jo de Flash i d'Scratch no en tinc ni idea, però em sóna que
hi ha versions lliures de Flash (amb no sé quantes limitacions). Em
sóna gnash i  shumway però ni idea de què són capaços de fer o si et
servirien.