Re: Dilemes de novell 1: Flash o W7?

> L'èticament millor és queixar-te de que t'imposin programari privatiu per
> fer deures. No deixar-ho així i espavilar-te perquè el següent que
> vingui darrera s'hagi de tornar a espavilar.
>
> Ara bé, jo de Flash i d'Scratch no en tinc ni idea, però em sóna que
> hi ha versions lliures de Flash (amb no sé quantes limitacions). Em
> sóna gnash i  shumway però ni idea de què són capaços de fer o si et
> servirien.

Exacte, després ens sorprenem com poden haver casos de corrupció. La
corrupció apareix a un determinat moment, i s'extén amb el silenci
dels que ho saben, que es fan participants de la trama. L'única forma
de treure-la de sobre és plantar-se, qüestionar-se els arguments, etc.
En aquest cas la contaminació del debian :P

Però també s'ha de dir que a vegades donar aquest feedback pot ser més
positiu o negatiu en funció de cap a on vas, amb qui et trobes, etc.