Re: Dilemes de novell 1: Flash o W7?

El Wed, Mar 16, 2016 at 12:30:21PM +0100, rita deia:
> Hola,
> Estic aprenent i tinc alguns dilemes tècnico-ètics...
> El primer és que haig de fer els deures amb Scratch i, com funciona amb
> Flash, crec que tinc dues opcions:
>
> 1) Instal·lar Flash a Debian (i "contaminar-la")
> 2) Obrir el Windous7 a la Dual-boot i programar amb Scratch allà, a
> "l'univers privatiu"...
>
> Què és èticament pitjor? O tinc alguna altra opció?
>
> Merci,

L'èticament millor és queixar-te de que t'imposin programari privatiu per
fer deures. No deixar-ho així i espavilar-te perquè el següent que
vingui darrera s'hagi de tornar a espavilar.

Ara bé, jo de Flash i d'Scratch no en tinc ni idea, però em sóna que
hi ha versions lliures de Flash (amb no sé quantes limitacions). Em
sóna gnash i  shumway però ni idea de què són capaços de fer o si et
servirien.