Re: Dilemes de novell 1: Flash o W7?

Et dono procediments d'instal·lació de flash, qualsevol dubte, no
dubtis a dubtar.

Per instal·lar flash al debian jo veig 2 opcions (una de les 2, o les 2)

1. Google Chrome

que ja ve amb flash incorporat
https://www.google.com/chrome/browser/desktop/index.html

agafes el .deb
i des de consol·la
dpkg -i googlechrome.deb (o com es digui)
o amb l'eina gdebi te l'obriries i instal·les gràficament

2. Iceweasel amb Flash

O actives flash per iceweasel (firefox).
si tens instal·lat paquet synaptic
vas a settings / repositories
i actives: non-free i contrib

després instal·les paquet: