Re: Dilemes de novell 1: Flash o W7?

Hola Orestes!

Suposo que és el que dius: que haig de fer servir Scratch en un navegador que requereix Flash...Amb W7 faig servir Chrome, amb Debian, Iceweasel.

L'entorn natiu que comentes deu ser el pkg que m'indica la Laura https://packages.debian.org/wheezy/scratch però és la versió antiga d'Scratch...I segons quins projectes no els podré manegar...

Merci!

---
rita :)

A 16/03/2016 12:43, orestes escrigué:
A 2016-03-16 12:30, rita escrigué:

Hola,
Estic aprenent i tinc alguns dilemes tècnico-ètics...
El primer és que haig de fer els deures amb Scratch i, com funciona
amb Flash, crec que tinc dues opcions:

1) Instal·lar Flash a Debian (i "contaminar-la")
2) Obrir el Windous7 a la Dual-boot i programar amb Scratch allà, a
"l'univers privatiu"...

Què és èticament pitjor? O tinc alguna altra opció?

Merci,

Potser dic una bestiesa, perquè parlo de memòria i no sóc expert en
Scratch, però intueixo que et refereixes a utilitzar Scratch dins
d'un navegador, que deu requerir flash.

En lloc d'això, perquè no utilitzes l'entorn Scratch natiu que et
pots instal·lar en Debian via repositoris? Això, fins on jo sé, no
necessita flash.

Orestes.