Re: Dilemes de novell 1: Flash o W7?

La versió d'scratch que hi ha als repositoris de Debian es la 1.4, molt diferent a la versió actual que pots trobar online. No te la recomano, Rita.

L'altra solució possible (la que faig servir jo) es la de fer servir l'scratch offline. Cal instal·lar-se l'adobe air per a Linux i després l'scratch, trobaràs els dos enllaços a l'apartat de descàrregues de la web d'scratch.

Entenc que aquesta solució no és èticament ideal, però sempre és millor q acabar fent servir el Windows 7 ;-)

Núria Alonso
---
Enviat des d'un dispositiu mòbil