Re: procomuns

Bon dia a tothom,
Aquests dies soc fora i a mes, se m'escapa una mica el tema.
Que us vagi be i Rita, benvinguda.

Xavier De Yzaguirre
xdeyzaguirre(at)gmail(dot)com

El dia 7 de març de 2016, 19:10, rita <rita@gamifi.cat> ha escrit:
Hola a tothom!

Sóc la Rita i, fa poquet, m'he posat una Debian 8 Jessie (Dual-boot amb Windows 7). Hi ha moltes cosetes que no sé fer i, sovint, m'encallo, però vaig fent :)

Dues cosetes:

1. Fa cosa d'un parell de dies vau estar enviant uns mails per col·laborar però no vaig entendre de què tractava (netejar SPAM, crec, però no sé com es fa). Tot just aterro i no sé molt bé en què puc ser útil...

2. Contesto a un mail d'en Pedro que he trobat a l'SPAM... Jo també vull anar a les Jornades! Ara m'ho miraré molt rebé i m'inscriuré!

Seria xulo poder trobar a algú de la comunitat a les Jornades, així que he pensat que, -si no us sembla molt frikada-, per reconèixe'ns, les personetes de la llista podriem portar una Espiral de Debian a la solapa :)

Imatge espiral: https://commons.wikimedia.org/wiki/Debian#/media/File:Openlogo-debianV2.svg

Fins ben aviat! Una abraçada!,

---
rita :)

A 07/03/2016 17:10, Pedro escrigué:

És massa interessant per dir que no, i he vist que participa un membre
de Debian!

http://procomuns.net/en/

http://procomuns.net/participant/laura-arjona-reina/

ens hi veiem