Re: Compra de Portàtil per posar-hi una Debian

Moltes gràcies a totes i tots!!!

ara ja tinc feina a buscar i remenar... serà difícil triar!

Molt agraït a tots!!

Gent d'aquesta llista, sou molt bona gent!!!

El dia 4 de març de 2016, 20:29, Josep Lladonosa <jlladono@gmail.com> ha escrit:

On 4 Mar 2016 16:30, "Narcis Garcia" <debianlists@actiu.net> wrote:

> No sabia res del «libre laptop».
> Hi ha projectes que són com el «cuentu» del fairphone, que fan servir
> materials d'origens més justos per arribar a finalitats igual d'injustes
> amb Android.

Per motius d'ecologia, aleshores un de segona mà. Actualment es poden trobar models Thinkpad (personalment m'agrada el T420) o Dell precision (m4600 m'agrada), intel 2a generació força assequibles.

A tots dos, he provat Debian i hi va perfecte.