Re: Compra de Portàtil per posar-hi una Debian

Llàstima que Cioce, majorista barceloní de portàtils clònics, va plegar.

Aquest majorista de Girona ven portàtils «amb FreeDOS»:
www.nineteam.com

Els que ja munten amb Ubutu, segur que funcionen a la perfecció amb Debian:
www.dell.es/ubuntu

I aquí el directori del GiLUG on, si us plau, tothom és convidat a
aportar referències:
http://wiki.gilug.org/index.php/Botigues

masked enough at lists.debian.org archives.

El 03/03/16 a les 18:38, Jordi Boixader ha escrit: