Re: Compra de Portàtil per posar-hi una Debian

Hi ha portàtils que porten una etiqueta amb l'adreça MAC del Wifi.
Els primers dígits de l'adreça MAC solen correspondre al fabricant de la
inalàmbrica.

També crec que, si l'ordinador ha de ser nou, el millor és que vingui
sense sistema operatiu, i d'aquesta manera el fabricant no haurà
restringit els controladors a Windows 10 o últimes versions de
controlador privatiu. Això haurà donat més temps a l'enginyeria inversa.
Per molts distribuïdors, el FreeDOS és l'equivalent a «sense sistema
operatiu».

masked enough at lists.debian.org archives.

El 03/03/16 a les 18:52, Jaume ha escrit: