Re: Vaig encarregant disc dur nou?

La qualitat de Seagate als discs durs de preu assequible va ser prou
bona durant força anys, però a partir dels de 1TB que la cosa va canviat
molt.
Potser sigui una maniobra de la indústria per demostrar que els SSD són
més fiables. Ja ho veurem amb el temps.

masked enough at lists.debian.org archives.

El 02/03/16 a les 12:25, Carles ha escrit: