Ext2 per ordinadors antics

Quan faig instal·lacions en ordinadors de molt poca potència
(processadors Celeron, poca memòria, disc IDE petit, USB 1.1, etc.) no
només miro l'escriptori i les aplicacions lleugeres, sinó que em
plantejo un munt de detalls que entretinguin menys el nucli Linux i els
dispositius.

Voldria recollir opinions sobre la meva suposició de què s'estalvia
temps de procés i ús de disc formatant en el sistema de fitxers «ext2»
en comptes de «ext4».

També m'ho he arribat a plantejar en memòries USB.

masked enough at lists.debian.org archives.