Re: Velocitat insuficient del cable de fibra optica

El Dilluns, 18 de gener de 2016, a les 08:36:35, Lluís Gras va escriure:
> A mi em passa quelcom semblant,
>
> Ja fa dies ho reportava a la llista ( Canvi d'ISP i problemes en el
> rendiment de la connexió. ).
>
> I encara estic intentant acotar on rau el problema ... ja direu si ho
> esbrineu ;-)

Bones,

un parell de notes per si poden ajudar.
- Suposo que tenim clar quan ens indica megabit i Megabyte
- M'he trobat amb targetes de xarxa que funcionen prou bé sense el firmware
privatiu però amb el firmware (per exemple les realtek) funcionen molt millor.
Heu provat d'esbrinar si hi ha firmware a part i funciona?

Leo

> El dia 17 de gener de 2016, 21:16, Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> ha
>
> escrit:

Linux User 152692     GPG: 05F4A7A949A2D9AA
Catalonia