Re: Velocitat insuficient del cable de fibra optica

A mi em passa quelcom semblant,

Ja fa dies ho reportava a la llista ( Canvi d'ISP i problemes en el rendiment de la connexió. ).

I encara estic intentant acotar on rau el problema ... ja direu si ho esbrineu ;-)

El dia 17 de gener de 2016, 21:16, Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> ha escrit:
A mi m'estan funcionant els 300mbps de connexions a internet de
Telefónica/Movistar tant amb Debian 7 com amb Debian 8.

En un ordinador amb Debian 7 hi tinc una Realtek RTL8169
En un ordinador amb Debian 8 hi tinc una Intel I218-V

L'ordinador amb Debian 7 és el més antic, i deu ser anterior al 2006.

El 17/01/16 a les 20:24, ilion1250 ha escrit: