Canvi d'ISP i problemes en el rendiment de la connexió.

Benvolguts i benvolgudes ( que se que també n'hi ha alguna ),

Feia molt que no escrivia però no he deixat de llegir ... al tall.

Tinc una oldstable que ja fa dies que camina i recentment he canviat d'ISP d'ONO ( 200/15) a Orange (300/300) i per algun motiu que no acabo d'esbrinar els test de velocitat són una castanya amb el servidor ( coses estranyes com pings de 33 ms  15/45 ), si faig el test amb una màquina diferent, amb el mateix cable i connectada directament al router, al mateix port amb ElementaryOS ( Una Trusty Tahr ) obtinc 302/304, les ethernets són:

Dos TP-Link TG-3468
03:00.0 Ethernet controller: Realtek Semiconductor Co., Ltd. RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller (rev 06)
04:00.0 Ethernet controller: Realtek Semiconductor Co., Ltd. RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller (rev 06)

I la integrada que porta la màquina nova que he firat ( ja en un atac de desesperació )
06:00.0 Ethernet controller: Realtek Semiconductor Co., Ltd. RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller (rev 15)

He jugat amb les MTU

ip link set dev eth0 mtu 9194
ip link set dev eth1 mtu 9194

o amb

ip link set dev eth0 mtu 1500
ip link set dev eth1 mtu 9194

He actualitzat el firmware i el nucli des dels backports

ns1:~# uname -r
3.16.0-0.bpo.4-amd64

Actualitzat el initrd i res ...

Ja en la desesperació m'he baixat els controladors de Realtek

ns1:~# ls /homelocal/usuari/Descàrregues/r8168-8.041.00/
autorun.sh  log.txt  Makefile  README  src

... i tampoc ... :-(

He comprovat amb modinfo que s'estaven emprant els nous mòduls.

Ja no se on mirar, només em queda per provar, desactivar IPV6, provar amb un nucli x86 i les suggerències que puguin sorgir de vosaltres.

Gràcies i feliç any nou ;-)